חידוש תדמית // מגע שקט – עפרה ויסמונסקי

// Upcycle” identity” // 

2013 // חידוש תדמית
לקוחה: מגע שקט – עפרה ויסמונסקי
זן שיאצו | דמיון מונחה | תומכת ומכינה ללידה

Upcycle < בשונה מ Recycle >
הוא מונח שבעברית תורגם ל”שימוש חוזר” אבל יש בו גם את הרעיון של השידרוג.

הפרוייקט הזה הוא אחד מתוך כמה פרוייקטים מסוגו שהזדמן לי לעשות בשנה האחרונה – בו לקחתי חומרים מתוך העיצוב הקיים והשתמשתי בהם כבסיס לעיצוב תדמיתי מחודש. אני מאד מאמינה בתהליך עבודה כזה ובמיוחד לעסקים מקומיים.
יש כאן תהליך של בדיקה פנימית: סינון, מיקוד וגיבוש.  זה מאפשר המשכיות וקוהרנטיות אשר מתבטאים חזותית עם הערכים הגרפיים שנשארים ומבטא גם את היכולת לגמישות והשתנות עם הערכים הגרפיים החדשים שנוספים והעיבוד החדש שלהם.
חשוב לא פחות זה הפן הכספי – זה מאד מקל על הלקוח/ה כייוון שהתימחור הוא נמוך בהרבה לרוב מעיצוב מחדש.

***

עפרה היא ה”בארטר הראשונה שלי” (ובינתיים האחרונה, אבל אני מקווה שיהיו עוד הזדמנויות כאלו מוצלחות !). ומה שעוד מיוחד בפרוייקט הזה היה שאני פניתי אליה ולא היא אליי.

פניתי אליה כשהייתי בהריון עם ביתי השניה, לפני כשנה. בדיוק סיימתי את דמי האבטלה שלי והפכתי לעצמאית כך שהמאזן הכלכלי שלנו בבית לא איפשר להוציא כסף על “מותרות” ללידה. יחד עם זאת, אחרי הלידה הקיסרית של ביתי הבכורה, לפני כמה שנים, מאד קיויתי ללדת הפעם בלידה רגילה. מתוך נסיון עבר עם הפוליטיקה במערכת הרפואית באזורינו, ידעתי שיש סיכוי פחות טוב שזה יקרה. לכן, חברה טובה הציעה שאנסה למצוא תומכת לידה בעסקת חליפין. התלהבתי מהרעיון, אם כי לא כל כך האמנתי שאצליח.

להפתעתי הרבה קיבלתי כמה שמות של תומכות לידה שהיו פתוחות לרעיון ועפרה, במקרה, היתה הראשונה ברשימה. לקח לי עד שבוע 30+ בהריון להתקשר אליה. בשיחה הטלפונית, שתינו היינו קצת נבוכות אבל קבענו להיפגש. בתחילת הפגישה, שתינו הצהרנו בכנות על המבוכה והחששות של כל אחת. יחד עם זאת, בסוף הפגישה יצאנו שתינו אופטימיות –
והשאר, היסטוריה.
עפרה היתה מבסוטה מהעבודה שלי וממה שיצא.
ואני – ילדתי את רות בלידה פעילה, בשלוש שעות.

דוגמאות גרפיות //

עפרה רצתה להישאר עם האלמנט של השמש בלוגו שלה.
נשארתי איתו ויצרתי לו סביבה תומכת המבטאת את “המגע השקט” שלה.
אגב, כשרואים את עפרה רואים שהשמש הזאת, היא בעצם עפרה.

לוגו

לוגו

הנה הכרטיס הישן של עפרה – ממנו התחלתי לעבוד (קישור)

קישור לעמוד הפייסבוק של עפרה

קישור לאתר “מגע שקט” – עפרה ויסמונסקי

Leave a Reply

